Člani ste izpostavili, da si v sklopu izobraževanj, ki jih razpisujemo na SRIPT-u, želite tudi strokovne vsebine, specifične za turizem. Za vas smo zato pripravili ekskluziven program. Ste se kdaj spraševali, kako ustvariti edinstveno kulturo storitev, ki bo predstavljala vašo konkurenčno prednost, in kako strukturirati podjetje v skladu z odličnimi standardi vodenja kakovosti? V dvodnevnem, intenzivnem programu, katerega temelj je kakovost in odličnost v storitvenem sektorju, bomo skupaj razvijali kulturo podjetja, spoznali moč odličnega vodenja, razvili in določili standarde, se učili bolj uspešno delovati v skupinah in se spopadati z izzivi, ki nam jih le-to postavlja ter razvijali ‘client loyalty and recovery’ programe. Program bo vodila izkušena mentorica, svetovalka in coach-inja na področju kulture storitev odličnosti, Susana Marín Coe-Archer. Izveden bo v angleškem jeziku. Pridružite se nam 20. in 21. januarja 2022 na Bledu in dvignite kulturo svojih storitev na naslednjo raven! |