SRIPT se je kot partner pridružil nacionalni kampanji za dvig ugleda poklicem v gostinstvu in turizmu, ki jo bo vodila Slovenska turistična organizacija (STO) pod sloganom – »Ustvarjam doživetja«. Na SRIPT vidimo sodelovanje pri nacionalni kampanji kot nadgradnjo naše pretekle kampanje, ki je potekala pod sloganom “Zdaj je čas za kariero v turizmu” in s katero smo promovirali kariero v turizmu s prizadevanjem, da bi pozitivno vplivali na boljši ugled poklicev v gostinstvu in turizmu v ciljni skupini mladih. Strategija slovenskega turizma 2022–2028 je za izpolnitev zaveze »Nekaj več in veliko bolje« med ključne izzive postavila kadre. Kot je zapisano, so »človeški viri ozko grlo nadaljnjega razvoja slovenskega turizma, veščine in inovativnost kadrov pa ključne za doseganje višje kakovosti storitev in dodane vrednosti na vseh področjih dejavnosti. Zagotavljanje zadostnega obsega in ustrezne kakovostne ravni kadrov sta tako najpomembnejša izziva in predpogoja za doseganje postavljenih strateških ciljev slovenskega turizma do leta 2028.« Med ukrepe za doseganje tega cilja je strategija postavila ravno večletno nacionalno kampanjo, ki bi motivirala in ozaveščala mlade, starše, šolske delavce, karierne svetovalce, delodajalce za prevrednotenje položaja gostinsko-turističnih poklicev v družbi. Prva faza kampanje je začela potekati na družbenem omrežju TiKTok, ki je zelo priljubljeno pri mladini. Na njem je STO ustvarila kanal @turizemjezakon |