V Sloveniji prvič z nami mednarodno uveljavljeni strokovnjakinji s področja kakovosti storitev Mary Steadman in Holly Stiel
Na SRIPT-u smo pripravili edinstveni izobraževalni program Kako zagotoviti vrhunske storitve (Standout Service Solutions), kjer so udeleženci osvojili orodja, ki so potrebna za zagotavljanje dosledne, kakovostne in nepozabne izkušnje, da se stranke vedno znova vrnejo. Delavnica je bila namenjena vsem, ki imajo pri svojem delu neposreden stik s strankami.
Delavnico Kako zagotoviti vrhunske storitve sta vodili mednarodno uveljavljeni strokovnjakinji s področja kakovosti storitev, Mary Steadman in Holly Stiel.
- Mary je strokovnjakinja za vrhunske storitve za goste, ki že več kot 20 let dela v luksuznem gostinstvu in turizmu. Trenutno je soustanoviteljica in direktorica pri LURA Lifestyle Management.
- Holly je strokovnjakinja za nudenje vrhunskih storitev. Inovirala je metodo usposabljanja, ki temelji na praksah in načelih izvajanja vrhunskih storitev. Poučevala je že v več kot 25 različnih državah in za številna podjetja, od The Bank of America do NASCAR.
Na delavnici smo učili poslušati in razumeti, na vse operativne sisteme gledati z vidika odličnosti storitev, odkriti različna čustva, ki lahko sestavljajo interakcijo s strankami, delili načine, kako se ustrezno odzvati, se poglobili v različne načine razumevanja potreb strank ter se na novo zaljubili v svoj poklic in lepote, ki jih Slovenija ponuja svojim obiskovalcem in vsem nam.