Več kot 30 evropskih držav se je pridružilo mreži »DataLab«, ki jo vodita Svetovna turistična organizacija (UNWTO) in Evropska potovalna komisiija (ETC) z namenom povečanja konkurenčnosti turizma. Mreža DataLab bo zagotovila edinstveno platformo za izmenjavo najboljših praks, vključno z znanjem na področju upravljanja in analitike podatkov. Platforma predstavlja inovativen način sodelovanja za povečanje konkurenčnosti države s pomočjo podatkov, saj bo pomagala turističnim organizacijam, da bodo bolje pripravljene na vse bolj digitaliziran in podatkovno usmerjen turistični sektor. Slovenija je že naredila pomemben korak naprej, saj je ena izmed prvih držav v Evropi, ki ima strategijo digitalne preobrazbe turizma. Podatki so postali ključnega pomena za pospeševanje trajnostnega okrevanja turizma po krizi Covid-19, razumevanje sedanjih in prihodnjih trendov ter sprejemanje odločitev. Hkrati je treba odpraviti vrzeli v podatkih, podpreti razvoj novih digitalnih orodij in izboljšati dostop do podatkov v realnem času. V delovni skupini, ki je sodelovala pri oblikovanju pobude za oblikovanje mreže, je sodelovala tudi Slovenska turistična organizacij |
