TikTalk je serija dogodkov, skozi katere se z udeleženci poglobimo v trenutno najbolj popularno in najhitreje rastoče družbeno omrežje TikTok. Z nami znanje delijo različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni. Letos se je TikTalk se ponovno vrnil z epizodo v živo na Ekonomski fakulteti. Na dogodku, ki sta ga vodila Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v agenciji bold.group in Domen Dan Gaiman, direktor agencije DD Studios, smo govorili o tem, zakaj je vertikalni video trend prihodnosti, na katerega bi se morale odzvati vse tržne znamke. V sklopu te epizode smo se posvetili predvsem temu, kako TikTok že vpliva in kako bo vplival na razvoj turistične industrije. Skupaj smo odgovorili na naslednja vprašanja: – Kako TikTok pomaga odkrivati nove turistične destinacije?; – Kako izkoristiti TikTok za promocije turistične destinacije globalno?; – Kako odkriti nove priložnosti potovanj in turizma na Tiktoku? ter – Predstavitev primerov dobrih praks in rezultatov na konkretnih profilih (Visit Ljubljana, Turizem je Zakon, Collegium Mondial Travel in drugi) Vabljeni k ogledu posnetka dogodka na spodnji povezavi! |