STO je danes skupaj s partnerskimi institucijami v turizmu pričela z izvedbo nacionalne kampanje za promocijo poklicev v gostinstvu in turizmu. Kampanja poteka pod sloganom »Ustvarjam doživetja«. V njej sodelujejo različni deležniki slovenskega gostinstva in turizma, tudi SRIPT, s ciljem, da bi predvsem dvignili ugled poklicem v turizmu, pripomogli k doseganju višje kakovosti storitev, dodane vrednosti in izpolnitvi trajnostnih zavez v turizmu.
Prvi del kampanje se odvija prek TikToka in nagovarja mlajše generacije, naj si svojo kariero ustvarijo v panogi, ki nudi celo paleto poklicev in možnosti napredovanj, gradi kulturne mostove med obiskovalci in gostitelji in predvsem mladim daje možnost vplivanja na razvoj bolj trajnostnega okolja. V nadaljevanju bo kampanja nagovorila tudi starejše in jim predstavila poklice v turizmu na svež, zanimiv način.
Pod sloganom »Ustvarjam doživetja« bo prva faza kampanje za dvig ugleda poklicem v gostinstvu in turizmu potekala na družbenem omrežju TiKTok, ki je zelo priljubljeno pri mladini. Na njem je STO ustvarila kanal @turizemjezakon. Poudarek bo vsak mesec na drugem poklicu, ki bo predstavljen skozi serijo zanimivih in poučnih TikTok videov. S privlačno grafiko ter sloganom in nagovorom, prilagojenim tematiki in poklicu, bo kampanja nagovarjala uporabnike TikToka s sporočilom, da imajo lahko vpliv na prihodnost slovenskega turizma in moč krojiti nova doživetja ter prispevati k trajnostnim politikam.