Kaj ustvarja zadovoljstvo vaših strank? Kakovost vaših storitev!
Izvajanje storitev je eno najpomembnejših področij v prodajnem ali storitvenem procesu. Podjetje gradi svojo podobo, vzpostavlja dolgoročne odnose s stranko, podrobno spozna njihove težave in pričakovanja ter posledično izpopolnjuje svojo ponudbo, da se stranka zadovoljno vrača. [LA1]
Na SRIPTU smo pripravili edinstveni izobraževalni program Kako zagotoviti vrhunske storitve, kjer boste osvojili orodja, ki so potrebna za zagotavljanje dosledne, kakovostne in nepozabne izkušnje, da se stranke vedno znova vrnejo. Delavnica je namenjen vsem, ki pri svojem delu imajo neposreden stik s strankami/ gosti.
Delavnico Kako zagotoviti vrhunske storitve bosta vodili mednarodno uveljanjeni strokovnjakinji s področja kakovosti storitev, Mary Steadman in Holly Stiel. Njuna praksa temelji na prenosu concierge miselnosti, na katerokoli storitev. Concierge je eno izmed najzahtevnejših delovnih mest na področju dela s strankami.
Holly je strokovnjakinja za nudenje vrhunskih storitev in je bila prva ženska v Ameriki, ki je pridobila concierge certificat “Les Clefs d’Or Association”. Poučevala je že v več kot 25 različnih državah in za številna podjetja, od The Bank of America do NASCAR. Inovirala je metodo usposabljanja, ki temelji na praksah in načelih izvajanja vrhunskih storitev
Mary je strokovnjakinja za vrhunske storitve za goste, ki že več kot 20 let dela v luksuznem gostinstvu in turizmu. Trenutno je soustanoviteljica in direktorica pri LURA Lifestyle Management.
Pridružite se nam na delavnici 18. maja 2022 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki bo potekala v obliki interaktivnega seminarja s predstavitvijo konceptov, teoretičnega ozadja, primerov iz prakse in diskusijami.
PRIJAVA >>> https://www.cpoef.si/en/open-programs/stand-out-service/
Priporočamo vsem, ki bi želeli vsakodnevne stike s strankami oz. gosti nadgraditi!
Vabljeni!