Letošnjo pomlad sta bila v slovenskem turizmu sprejeta dva ključna strateška dokumenta: Strategija digitalne preobrazbe slovenskega turizma 2022-2026 in krovna Strategija slovenskega turizma 2022-2028. Strategiji se medsebojno dopolnjujeta in predstavljata ključno podlago za aktivnosti digitalizacije slovenskega turizma, ki je neločljivo povezan z nadaljnjo trajnostno preobrazbo panoge.
Eden od ukrepov digitalne turistične strategije je tudi dogodek IT-tour. Gre za dogodek, ki dviguje zavedanje o pomenu digitalne preobrazbe, krepi navdih ter omogoča pridobitev novih znanj o ključnih dejavnikih uspeha digitalnega prehoda. Dogodek prikazuje uspešne primere digitalne preobrazbe v slovenskem turizmu ter udeležencem omogoča, da se osebno seznanijo z že izvedenimi digitalnimi rešitvami, sklenejo nova poznanstva ter dobijo nove ideje za reševanje izzivov na področju digitalizacije.
Prvi IT-tour, ki ga je v sklopu Dnevov slovenskega turizma 2022 organizirala Slovenska turistična organizacija v sodelovanju s SRIPT, je potekal 16. novembra v hotelu Thermana Park Laško. Na dogodku so udeležence uvodoma nagovorile ministrica za digitalno preobrazbo dr. Emilija Stojmenova Duh, v. d. generalne direktorice Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Dubravka Kalin ter direktorica Slovenske turistične organizacije, mag. Maja Pak. Na dogodku je bilo predstavljenih 18 primerov dobre prakse s področja digitalizacije, ki so že uresničeni in lahko služijo kot zgled in navdih. Veliko predstavljenih dobrih praks prihaja s strani članov SRIPT, za inovativnost in širjenje navdiha vsem iskreno čestitamo!