Slovenska turistična organizacija vabi k oddaji ponudb za brezplačno promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva v digitalnih kampanjah za zimsko sezono! STO v letu 2021 izvaja vseslovensko komunikacijsko kampanjo »Zdaj je čas. Moja Slovenija.« na domačem trgu v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja. Na tujih trgih pa STO izvaja globalno digitalno kampanjo s kreativo »I FEEL SLOVENIA – MY WAY.« Oddaja vsebin za vključitev v kampanji je za ponudnike brezplačna. V procesu oddaje posamezne vsebine mora ponudnik ustrezno označiti, ali gre za paketno ponudbo za tuje trge, domači trg ali vse trge. Vsi oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje. Trenutno je pakete mogoče oddati v kategorijah:AKTIVNE POČITNICE,DRUŽINSKE POČITNICE,WELLNESS PONUDBE,KULINARIČNE PONUDBE INPONUDBE MEST IN KULTURE,dodana je še rubrika:ZIMSKA PONUDBA |