Turistična industrija mora zmanjšati negativne vplive svojega delovanja na okolje, da bi zagotovila lastno blaginjo v prihodnosti in prispevala k skupnemu cilju človeštva glede bolj trajnostne proizvodnje in potrošnje. Vse več študij o trajnostnem turizmu poskuša razviti in na terenu preizkusiti učinkovitost intervencij za spremembo vedenja, katerih cilj je spodbuditi turistične deležnike k bolj trajnostnemu vedenju.Ta prizadevanja pa so bila osredotočena predvsem na turiste. Zaposleni so bili v veliki meri zapostavljeni kot potencialni nosilci sprememb, kljub znatnim posledicam njihovega vedenja za okolje. Nova raziskovalna študija predsednice SRIPT, prof. Ljubice Knežević Cvelbar, ki je bila izvedena med rednim delovanjem dveh hotelov v Evropi, je dokazala, da lahko vedenjska intervencija, ki temelji na teoriji pravičnosti, uspešno zmanjša število šamponov za enkratno uporabo, ki jih razdeli hotelsko osebje med dnevnim čiščenjem sob. |
